søndag 21. september 2008

Bestemorruter

Eg har heve meg på bestemorrute-bølgja eg også, om så noko seinare enn ALLE andre. Men det bryr eg meg ikkje om. Rutene er så kjekke og enkle å hekla, og eg får jo laga fleire i løpet av ein detektime på TV! Eg brukar billeg Nille-garn (Silja) i alle slags friske fargar (frikse fargar som farmor seier).

Alle rutene får tre rundar med offwhite. Rutene vert hekla i hop med dei andre.

Teppet har blitt mykje større sidan dette bildet vart teke, og tel no 35 ruter. Det mangar minst 15, kanskje 20 ruter, men desse er under produksjon no. Når teppet måler 5x10, skal eg hekla ein breidare kant rundt heile teppet - kanskje med lys rosa eller lys blå. Spørs kva Åsemor seier, for det er ho som skal få teppet.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Cathrines blogg sa...

Heldige Åse som får så fint teppe!! Det er kjempefint :o)
STOR klem til deg frå meg...